Palautuskäytäntö
Toivomme, että olet tyytyväinen ostokseesi kultakronos.fi -verkkokaupassa. Jos jostain syystä ostos ei täysin miellytä sinua, teemme parhaamme asian korjaamiseksi. Olemme valmiita auttamaan sinua puhelimitse 0503628414 ma-pe klo 12–15 välisenä aikana, tai sähköpostitse: info@kultakronos.fi.
Palautusohjeet
1. Ilmoitus palautuksesta: Tee palautusilmoitus mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.
2. Ota yhteyttä: Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@kultakronos.fi ja kerro, miksi haluat palauttaa tuotteen tai tuotteet. Autamme sinua ohjeiden kanssa.
3. Pakkaus: Laita tuote/tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksessa.
4. Liitä tiedot: Muista liittää palautukseen nimesi, yhteystietosi ja tilinumerosi, jotta voimme palauttaa rahasi. Hyvitämme rahat sille tilille, jolta teit ostoksen.
5. Toimitus: Käytä Postia tuotteen tai tuotteiden palautukseen.
6. Palautusosoite: Lähetä tuote/tuotteet seuraavaan osoitteeseen: Kello ja Kulta Kronos, Kauppatori 3, 37600 Valkeakoski.
7. Huomioitavaa: Muista, että palauttajan on itse maksettava palautuksesta aiheutuvat kustannukset, eli postikulut. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
8. Takuutapaukset: Jos tuotteessa on takuun piirissä oleva ongelma tai vika, hyvitämme palautuksen postikulut asiakkaalle, kun tuote/tuotteet on palautettu meille ja tarkastettu.
Voitte palauttaa verkkokaupasta ostamianne tuotteita myös myymäläämme osoitteessa Kauppatori 3, 37600 Valkeakoski arkipäivisin maanantaista perjantaihin kello 10.00–17.30 välillä.
Huomioikaa, että emme korvaa postituskuluja paitsi takuutapauksissa. Kun olemme tarkistaneet palautetun tuotteen, hyvitämme rahat takaisin sille tilille, jolta teitte alkuperäisen verkkokauppaostoksen.
Asiakkaan vastuulla on huolehtia tuotteen/tuotteiden kunnosta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, kunnes tuote on päätetty pitää.
Palautusoikeutta ei ole, mikäli palautettavaa tuotetta/tuotteita on muunneltu asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaaviksi.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana meillä on kumppanina Paytrail Oyj (2122839–7), joka toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy tiliotteella tai korttilaskulla maksun saajana ja välittää maksut yrityksellemme. Heillä on myös maksulaitoksen toimilupa. Mahdollisten reklamaatiotilanteiden osalta suosittelemme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä suoraan meihin.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839–7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos saat meiltä väärän, viallisen tai kuljetuksessa vahingoittuneen tuotteen, pyydämme ilmoittamaan siitä viimeistään 14 päivän kuluessa meille, niin sovimme, miten korjaamme virheen.
Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista ja lähetämme sinulle pikimmiten uuden tuotteen tilalle. Jos oikeaa tuotetta ei ole tapahtumahetkellä varastossa, hyvitämme asiakkaalle tuotteen hinnan. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostitse osoitteeseen: info@kultakronos.fi
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Kultakronos, Kauppatori 3, 37600 Valkeakoski
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Sähköpostiosoite: info@kultakronos.fi
Puhelinnumero: 0503628414 ma-pe klo 12–15 välisenä aikana.
Vastuunrajoitus
Kelloapu Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä yritykseemme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).